タイトル |
著作者等 |
出版元 |
刊行年月 |
インストラクショナルデザイン理論とモデル : 学習者中心の教育を実現する
|
C.M. ライゲルース, B.J. ビーティ, R.D. マイヤーズ編 |
北大路書房
|
2020.7 |
情報時代の学校をデザインする : 学習者中心の教育に変える6つのアイデア
|
ライゲルース C.M.<Reigeluth Charles M.>;カノップ J.R.【著】<Karnopp Jennifer R.>;稲垣 忠;中嶌 康二;野田 啓子;細井 洋実;林 向達【共訳】 |
北大路書房
|
2018.2.20 |
インストラクショナルデザインの理論とモデル
|
C.M.ライゲルース, A.A.カー=シェルマン 編 ; 鈴木克明, 林雄介 監訳 |
北大路書房
|
2016.2 |
The learner-centered paradigm of education
|
edited by Charles M. Reigeluth, Brian J. Beatty, and Rodney D. Myers |
Routledge
|
2017 |
Instructional theories in action : lessons illustrating selected theories and models
|
edited by Charles M. Reigeluth |
Routledge
|
2009 printing, c1987 |
Building a common knowledge base
|
edited by Charles M. Reigeluth, Alison A. Carr-Chellman |
Routledge
|
2009 |
A new paradigm of instructional theory
|
edited by Charles M. Reigeluth |
Routledge
|
2009, c1999 |
A new paradigm of instructional theory
|
edited by Charles M. Reigeluth |
Lawrence Erlbaum Associates
|
1999 |
Systemic change in education
|
Charles M. Reigeluth, Robert J. Garfinkle, editors |
Educational Technology
|
c1994 |