Newell, Frederick
(1926-)
人物別名
Frederick Newell
ネウェル, フレデリック
生年
1926年
没年
-
タイトル
著作者等
出版元
刊行年月
ワイヤレスCRM
フレデリック・ネウェル, キャサリン・ネウェル・レモン 著 ; 酒井泰介 訳
日経BP出版センター
日経BP社
2002.4
事例で学ぶアメリカのマーケティング
フレデリック・ネウェル 著 ; 酒井泰介 訳
日経BP出版センター
日経BP社
2001.4
Why CRM (customer relationship management) doesn't work : how to win by letting customers manage the relationship
Frederick Newell ; foreword by Seth Godin
Kogan Page
2003
Why CRM doesn't work : how to win by letting customers manage the relationship
Frederick Newell
Bloomberg Press
2003
Wireless rules : new marketing strategies for customer relationship management anytime, anywhere
Frederick Newell and Katherine Newell Lemon
Mcgraw-Hill
c2001
Loyalty.com : customer relationship management in the new era of Internet marketing
Frederick Newell
Mcgraw-Hill
2000
The new rules of marketing : how to use one-to-one relationship marketing to be the leader in your industry
Frederick Newell
Mcgraw-Hill
c1997
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