Newell, Frederick   (1926-)

この人物の情報

人物別名 Frederick Newell

ネウェル, フレデリック
生年 1926年
没年 -

本の一覧

タイトル 著作者等 出版元 刊行年月
ワイヤレスCRM フレデリック・ネウェル, キャサリン・ネウェル・レモン 著 ; 酒井泰介 訳 日経BP出版センター
日経BP社
2002.4
事例で学ぶアメリカのマーケティング フレデリック・ネウェル 著 ; 酒井泰介 訳 日経BP出版センター
日経BP社
2001.4
Why CRM (customer relationship management) doesn't work : how to win by letting customers manage the relationship Frederick Newell ; foreword by Seth Godin Kogan Page
2003
Why CRM doesn't work : how to win by letting customers manage the relationship Frederick Newell Bloomberg Press
2003
Wireless rules : new marketing strategies for customer relationship management anytime, anywhere Frederick Newell and Katherine Newell Lemon Mcgraw-Hill
c2001
Loyalty.com : customer relationship management in the new era of Internet marketing Frederick Newell Mcgraw-Hill
2000
The new rules of marketing : how to use one-to-one relationship marketing to be the leader in your industry Frederick Newell Mcgraw-Hill
c1997
この人物の作品が掲載されている本を検索
この人物を: 
このエントリーをはてなブックマークに追加

このページを印刷

外部サイトで検索

この人物と繋がる本を検索

ウィキペディアから連想