Horovitz, Jacques   (1947-)

この人物の情報

人物別名 Jacques Horovitz

オロヴィッツ, ジャック
生年 1947年
没年 -

本の一覧

タイトル 著作者等 出版元 刊行年月
サービスの品質をどう高めるか ジャック・オロヴィッツ 著 ; 棚田幸紀 訳 日本能率協会
1989.12
Beyond traditional marketing : innovations in marketing practice lead author and editor, Kamran Kashani ; contributors, Jacques Horovitz ... [et al.] John Wiley & Sons
c2005
Service strategy : management moves for customer results Jacques Horovitz Financial Times, Prentice Hall
2004
The seven secrets of service strategy Jacques Horovitz Financial Times, Prentice Hall
2000
Total customer satisfaction : lessons from 50 companies with top quality customer service Jacques Horovitz, Michele Jurgens-Panak Financial Times
Pitman
1992
How to win customers : using customer service for a competitive edge Jacques Horovitz Pitman
1990
Top management control in Europe Jacques Henri Horovitz Macmillan
1980
Top management control in Europe Jacques Henri Horovitz St. Martin's Press
1980
A cross national study of management control practices : France, Germany, Great Britain Horovitz, Jacques Henri University Microfilms International
1978
この人物の作品が掲載されている本を検索

作品の一覧

この人物を: 
このエントリーをはてなブックマークに追加

このページを印刷

外部サイトで検索

この人物と繋がる本を検索

ウィキペディアから連想