Narver, John C

この人物の情報

人物別名 John C Narver

ナーバー

ナーヴァー, ジョン・C
生年 -
没年 -

本の一覧

タイトル 著作者等 出版元 刊行年月
マーケティング・エコノミー : 構造と行動の分析 ナーバー, サビット 著 ; 片岡一郎 ほか共訳 マグロウヒル好学社
1978.12
コングロマリット合併と市場競争 ジョン・C.ナーヴァー 著 ; 江夏健一, 古海志郎 訳 東洋経済新報社
1971
集成型合併と市場競争 John C. Narver 近代資本主義研究会
1967.5
Marketing theory and orientations volume editor, Ravi S. Achrol ; contributors, John C. Narver ... [et al.] Sage
2012
Market oriented isn't enough : build a learning organization : commentary Stanley F. Slater and John C. Narver Marketing Science Institute
c1994
Market orientation, performance, and the moderating influence of competitive environment Stanley F. Slater, John C. Narver Marketing Science Institute
c1992
Becoming more market oriented : an exploratory study of the programmatic and market-back approaches John C. Narver, Stanley F. Slater Marketing Science Institute
c1991
The effect of market orientation on business profitability by John C. Narver and Stanley F. Slater Marketing Science Institute
1989
Conceptual readings in the marketing economy John C. Narver, Ronald Savitt Holt, Rinehart and Winston
1971
この人物の作品が掲載されている本を検索
この人物を: 
このエントリーをはてなブックマークに追加

このページを印刷

外部サイトで検索

この人物と繋がる本を検索

ウィキペディアから連想