Wiersema, Frederik D.

この人物の情報

人物別名 Frederik D. Wiersema

Wiersema, Fred
生年 -
没年 -

本の一覧

タイトル 著作者等 出版元 刊行年月
ナンバーワン企業の法則 : 勝者が選んだポジショニング マイケル・トレーシー, フレッド・ウィアセーマ 著 ; 大原進 訳 日本経済新聞社
2003.7
「顧客力」が世界を制す : この100社が業界をリードしているわけ フレッド・ウィアーズマ 著 ; 渡会圭子 訳 早川書房
2002.3
クレームはチャンスだ! : アメリカ流サービスの極意 フレッド・ビアスマ 編 ; 酒井泰介 訳 日経BP出版センター
日経BP社
1999.11
ナンバーワン企業の法則 : カスタマー・インティマシーで強くなる マイケル・トレーシー, フレッド・ウィアセーマ 著 ; 大原進 訳 日本経済新聞社
1995.9
The new market leaders : who's winning and how in the battle for customers Fred Wiersema Freepress
c2001
Customer service : extraordinary results at Southwest Airlines, Charles Schwab, Lands' End, American Express, Staples, and USAA edited by Fred Wiersema Harper Business
c1998
Innovation : breakthrough thinking at 3M, DuPont, GE, Pfizer, and Rubbermaid edited by Rosabeth Moss Kanter, John Kao, and Fred Wiersema ; [foreword by Tom Peters] Harper Business
c1997
Innovation : breakthrough ideas at 3M, DuPont, GE, Pfizer, and Rubbermaid edited by Rosabeth Moss Kanter, John Kao, and Fred Wiersema ; [foreword by Tom Peters] Harper Business
c1997
Customer intimacy : pick your partners, shape your culture, win together Fred Wiersema Knowledge Exchange
-
この人物の作品が掲載されている本を検索
この人物を: 
このエントリーをはてなブックマークに追加

このページを印刷

外部サイトで検索

この人物と繋がる本を検索

ウィキペディアから連想