Seymour, Daniel T.

この人物の情報

人物別名 Daniel T. Seymour
生年 -
没年 -

本の一覧

タイトル 著作者等 出版元 刊行年月
大学個性化の戦略 : 高等教育のTQM D.T.セイモア 著 ; 舘昭, 森利枝 訳 玉川大学出版部
2000.6
The Pricing decision : a strategic planner for marketing professionals Daniel T. Seymour, editor Probus Pub. Co.
c1989
Maximizing opportunities through external relationships Daniel T. Seymour, editor Jossey-Bass
c1989
Marketing research : qualitative methods for the marketing professional Daniel T. Seymour Probus Pub. Co.
c1988
Developing academic programs : the climate for innovation by Daniel T. Seymour Association for the Study of Higher Education
1988
この人物の作品が掲載されている本を検索
この人物を: 
このエントリーをはてなブックマークに追加

このページを印刷

外部サイトで検索

この人物と繋がる本を検索

ウィキペディアから連想