タイトル |
著作者等 |
出版元 |
刊行年月 |
『PULL』の哲学 : 時代はプッシュからプルへ-成功のカギは「引く力」にある
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ジョン・ヘーゲル3世, ジョン・シーリー・ブラウン, ラング・デイヴソン 著 ; 桜田直美 訳 |
主婦の友社
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2011.6 |
ストーリーテリングが経営を変える : 組織変革の新しい鍵
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John Seely Brown, Stephen Denning, Katalina Groh, Laurence Prusak 著 ; 高橋正泰, 高井俊次 監訳 |
同文館
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2007.9 |
なぜITは社会を変えないのか
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ジョン・シーリー・ブラウン, ポール・ドゥグッド 著 ; 宮本喜一 訳 |
日本経済新聞社
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2002.3 |
人工知能と知的CAIシステム
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D.スリーマン, J.S.ブラウン 編 ; 山本米雄, 岡本敏雄 監訳 |
講談社
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1987.6 |
The social life of information
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John Seely Brown and Paul Duguid |
Harvard Business Review Press
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c2017 |
A new culture of learning : cultivating the imagination for a world of constant change
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Douglas Thomas and John Seely Brown |
s.n.
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c2011 |
The power of pull : how small moves, smartly made, can set big things in motion
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John Hagel III, John Seely Brown, Lang Davison |
Basic Books
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c2010 |
Open innovation : the new imperative for creating and profiting from technology
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Henry W. Chesbrough ; [foreword by John Seely Brown] |
Harvard Business School Press
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c2006 |
Storytelling in organizations : why storytelling is transforming 21st century organizations and management
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John Seely Brown ... [et al] |
Elsevier Butterworth-Heinemann
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c2005 |